Er du interesseret i flotte belægninger, har du måske hørt om Heine Gustafson. Direktør i fimaet Brolægning Sjælland, som på rekordtid (omkring et halvt år) har fået et tocifret antal medarbejdere og har et kæmpe antal kunder.
Oprindeligt er Heine udlært maskinarbejder, men fra 2001-2005 tog han brolæggeruddannelsen. Faktisk kan man gå endnu længere tilbage, nemlig til 2001, hvor han startede som brolægger for firmaet OK Grøn Anlæg, hvor han var til 2003. Herfra har han ikke kigget sig tilbage, men har udviklet sine kompetencer inden for faget. Han har derfor i dag små 20 års erfaring som brolægger.
Inden for følgende typer områder lægger Heine Gustafson og resten af mandskabet i Brolægning Sjælland belægninger: parkanlæg, indkørsel, torv, fortov og have. Så vil du gerne have lagt en flot belægning én af disse steder – fx hvis du har et hus – så overvej at kontakte Heine.
Succes med sociale medier
Du tænker måske, hvordan Heine Gustafson så hurtigt kan have vækstet firmaet. En stor del af forklaringen skal findes i hans succesfulde brug af Facebook. Her laver han ca. hver anden måned konkurrencer, hvor man kan vinde 25 m2 belægning til en værdi af 15.000 kr. Det eneste, man skal gøre for at komme i betragtning til at vinde, er at like siden, opslaget samt kommentere, hvem der fortjener at vinde præmien. Typisk nævner man sin partner eller et andet familiemedlem. Andre vælger også at pege på sig selv som den, der fortjener at vinde.
Denne form for markedsføring har i sandhed båret frugt for Heine: Seneste konkurrence-opslag fra juli havde hele 10.000, der kommenterede. Og i dag er der – i høj grad på grund af konkurrencerne – hele 12.000 følgere af siden.
Fordelen ved denne tilgang er selvsagt, at der bliver skarpt stor synlighed omkring Brolægning Sjælland. Navnet når ud i de danske stuer, ud til hr. og fru Danmark.
Vil du gerne blive endnu klogere på, hvordan Heine Gustafson helt konkret har udarbejdet konkurrencerne, så læs mere på hans Kommunikationsforum.
Eksempler på brugerkommentarer
Er du nysgerrig på, hvad brugerne præcist skriver – omkring hvorfor netop de fortjener at vinde konkurrencerne – så følger her et par eksempler.
Fx skriver Laila:
Mogens Bentsen fortjener, til hans elskede lille kolonihave, alletiders 50 års fødselsdagsgave til ham (🇩🇰 2 sep.
Dorthe skriver:
Min datter Trine Ulf Panduro Jacobsen og især min svigersøn har travlt med div forbedringer, og dette vil være et fint supplement
Maria skriver:
Jacob Løvgreen – vi fortjener at vinde efter et år med byggerod og kaos, da vi desværre ramte ind i noget byggefusk og sjusk, så vores tilbygning blev revet ned, da den næsten var færdig
Panta skriver:
Det gør min mand Martin (han er ikke på Facebook) Vi har solgt vores hus og skal have bygget helt nyt hus, det vil glæde mig, at overraske ham, med så fed en konkurrence Har delt og like.
Som det fremgår, er der altså rigeligt med arguemter for, hvorfor de forskellige folk fortjener at vinde.
Det skal blive spændende at se, hvem den endelige vinder bliver, når denne udtrækkes 1. september.